Szólítsa meg Ön is ügyfeleit!
Ugye milyen jó érzés, amikor az ember a napi levélkupacban talál egy olyan levelet, amiben nem csak a címzésből derül ki hogy neki szól, hanem teljesen a rá szabott tartalommal van feltöltve?
A XXI. században egyre véresebb harc folyik a vevőkért. A vásárlókért folytatott harc nem ritkán átcsap tömegreklámozásba, gerillamarketingbe, melyek szerintünk nem képesek meghozni az elvárt hasznot. Nagyon sokan még mindig úgy gondolkoznak, hogy százezres nagyságrendben terjesztett szórólapok olcsón történő kinyomtatásával, utcán vagy hatástalan DM levélben történő terjesztésével komoly eredményeket tudnak elérni. De az eredmények általában elmaradnak, és ez általában az adott terület vezetőjének állásába kerül.
A mi célunk, hogy ügyfeleinknek olyan technológiát ajánljunk, mellyel nagyobb hatásfokkal kommunikálhat vevőivel, megnövelheti az eladásinak számát. Ezt a technológiát megszemélyesített nyomtatásnak hívják.
Mi magunk is jól tudjuk, hogy nem könnyű elhatározás átállni erre a módszerre, nem könnyű véget vetni a hagyományos, kényelmes reklámozási szokásoknak. Azonban tanulmányok bizonyítják, hogy ha az ügyfelek szakítanak a hagyományokkal, jobban odafigyelnek a vevőikre, akkor megsokszorozhatják az eladásaikat. Minden csupán elhatározás kérdése. Ha ez megvan, akkor el kell kezdeni felépíteni egy adatbázist az ügyfelekről és naprakészen nyomon követni a vásárlói aktivitást, hiszen egy ügyfélből akkor tudjuk kihozni a maximumot, ha jobban megismerjük a szokásait, a mindennapjait. Külföldön számos példa van erre, lásd ez esettanulmányban szereplő Billa áruház mintáját.
Nyomdagépünk és a hozzá tartozó professzionális szoftverek (Darwin, PerszonX) lehetővé teszik, hogy Ön is növelje kommunikációjának hatékonyságát. Nem kell más, csak egy kreatív gondolat és egy aktuális adatbázis. A többi a mi dolgunk. Lehetőség van nem csak szöveges, hanem képi változó adatok kezelésére is. Gondolná, hogy egy A/4-es oldalra akár 16-féle változó képi adatot elhelyezhet? Nézzünk egy egyszerű példát: tegyük fel, hogy egy virágüzletben számon tartjuk, hogy ki milyen virágot vásárol a feleségének. Azokban az időszakokban, amikor a virágüzletben nincs szezon, érdemes DM levelekkel bombázni a vásárlókat. A DM levélben szerepelnie kell a megszólításnak, a kedves feleség kedvenc virágának a képének és a hozzá tartozó akciónak. A vásárló olyan érzelmi többletet kap, hogy elmeséli majd a barátainak is. Ez a példa a legegyszerűbb lehetőséget mutatja be, de érdemesebb komplexebb esetekben is élni a perszonalizálás lehetőségével.
Amikor mi magunk szervezünk rendezvényeket, akkor az összes anyagot megszemélyesítve adjuk a résztvevőknek a meghívótól kezdve az ebédjegyeken át a sajtóanyagokig: mindent. Ha a meghívott már a meghívó kézhezvételekor szembesül azzal, hogy névre szóló invitálásban részesül, akkor nagyobb valószínűséggel jön el a rendezvényre. Ez a növekedés nálunk 15 % volt, pusztán a megszólítás miatt! Ha pedig a rendezvény során az összes anyagot névre szólóan kapja, akkor érzi a törődést és nagy valószínűséggel jövőre is a mi rendezvényünket fogja választani.
A perszonalizálás következményei tehát összefoglalva:
megnövekedett válaszadás az ügyfelektől
a reklámköltségek optimalizálása
forgalom növekedése
ügyfél elégedettség növekedése
ügyfélkapcsolat mélyülése
Most meghatározott feltételekkel Önnek is lehetősége van ingyen kipróbálni rendszerünket! Díjmentes tanácsadásért fáradjon be nyomdánkba, hogy együtt ki tudjuk alakítani az Önnek leginkább megfelelő koncepciót.